14. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący uchwały krajobrazowej
Wniosek:
Zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:
1. Czy Rada Gminy (Rada Miasta) podjęła uchwałę o przygotowaniu przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) projektu tzw. uchwały krajobrazowej tj. uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane – tj. czy podjęto uchwałę, o której mowa w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 503) – dalej „upzp”, jeśli tak to kiedy;
2. Czy sporządzono projekt tzw. uchwały krajobrazowej tj. uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, o której mowa w art. 37a ust. 1 upzp, jeśli tak to kiedy;
3. Czy wójt (burmistrz, prezydent miasta) wystąpił do organów, o których mowa w art. 37b ust. 2 upzp o zasięgnięcie opinii o projekcie tzw. uchwały krajobrazowej;
4. Czy projekt tzw. uchwały krajobrazowej został wyłożony do publicznego wglądu, a jeśli nie to kiedy planuje się jego wyłożenie?
5. Kiedy projekt tzw. uchwały krajobrazowej zostanie poddany pod głosowanie na Radzie Gminy (Radzie Miasta)?
Odpowiedź:
Odpowiadając na poniższe pytania informuję:
Ad. 1 – Nie podjęła
Ad. 2 – Nie sporządzono
Ad. 3, 4 i 5 – nie dotyczy.