7. Wniosek o udostepnienie informacji publicznej dotyczący zakupu  materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Wniosek:

powołując się na ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej uprzejmie proszę o:

• podanie liczby zakupionych ryz papieru do drukarek oraz środków, jakie przeznaczono na zakup tonerów oraz serwis drukarek (ceny netto) w roku 2021 oraz 2022,

• proszę również wskazać do jakiego dnia, miesiąca, roku macie Państwo ważną umowę z dostawcą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w roku 2023.

Odpowiedź:

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek informuję, iż  na zakup tonerów w 2021 r. wydatkowano kwotę  3164,70 zł, zaś w roku 2022 kwotę 4321,00 zł.

Gmina Hanna nie posiada umowy z dostawcą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 27, luty 2023 07:40 Marek Baj