7. Wniosek o udostepnienie informacji publicznej dotyczący zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Wniosek:
powołując się na ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej uprzejmie proszę o:
• podanie liczby zakupionych ryz papieru do drukarek oraz środków, jakie przeznaczono na zakup tonerów oraz serwis drukarek (ceny netto) w roku 2021 oraz 2022,
• proszę również wskazać do jakiego dnia, miesiąca, roku macie Państwo ważną umowę z dostawcą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w roku 2023.
Odpowiedź:
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek informuję, iż na zakup tonerów w 2021 r. wydatkowano kwotę 3164,70 zł, zaś w roku 2022 kwotę 4321,00 zł.
Gmina Hanna nie posiada umowy z dostawcą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.