36. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący audytu KRI
Wniosek i odpowiedź
W załączeniu przesyłam uzupełnioną tabelą będąca odpowiedzią na poniższy wniosek
Szanowni Państwo na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, zwracam się z prośbą o udzielenie informacji dotyczących audytu wymaganego na podstawie art. 20 ust. 2 pkt 14 Rozporządzenia rady ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (dalej zwany „audytem KRI”).
Pytanie |
Odpowiedź |
Czy w roku 2022 jednostka przeprowadzała audyt KRI? Jeżeli audyt ma być dopiero wykonany to proszę napisać, kiedy jest planowany. |
TAK |
Kiedy został zakończony audyt KRI? Jeżeli jeszcze nie został zakończony to proszę o informację, kiedy jest planowane go zakończyć. |
20.09.2022 |
Czy audyt KRI przeprowadzany był przez pracownika czy przez podmiot zewnętrzny (firmę, osobę fizyczną, instytucję itp.?)? Jeżeli audyt przeprowadzał podmiot zewnętrzny to proszę podać nazwę i siedzibę tego podmiotu. |
Data Partners Ewa Fidecka Zuzanna Gojska s.c. z siedzibą w Lublinie, ul. Bohaterów Monte Cassino 53/217, Lublin |
Za jaką cenę brutto przeprowadzono audyt? Jeżeli audyt przeprowadzał pracownik to proszę nie odpowiadać. |
3690,00 zł |
Udzielając informacji publicznej bardzo proszę skorzystać z powyższej tabelki.
Jeżeli audyt KRI nie został przeprowadzony to proszę o informację z jakiego powodu.