27. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dezynfekcji pomieszczeń użytku publicznego
Wniosek
Wnoszę o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:
- Czy Gmina/Miasto stosuje/stosowała w pomieszczeniach urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń użytku publicznego, usuwania wirusów, etc.,
- Czy Gmina w ciągu ostatnich 2 lat dokonywała zakupu urządzeń do dekontaminacji pomieszczeń?
- Jeśli odpowiedź jest twierdząca – wnoszę o wyszczególnienie rodzaju tych urządzeń oraz wydatkowanych środków publicznych na zakup tego typu urządzeń,
- Wnoszę o podanie danych kontaktowych Urzędnika, który w zakresie powierzonych mu zadań i wykonywanych kompetencji nadzoruje sprawy związane z zadaniami dotyczącymi tego obszaru wypełniania zadań publicznych (imię i nazwisko, adres do korespondencji e-mail, tel. i stanowisko służbowe Urzędnika). Jeśli nie ma takiego wytypowanego pracownika – wnoszę o podanie danych Urzędnika, który w ramach wykonywania powierzonych mu obowiązków realizuje zadania i kompetencje w obszarze najbliższym do zasygnalizowanego.
Odpowiedź na pytania 1-3
Informuję, że urządzenia, o których mowa we wniosku były/są stosowane w Urzędzie Gminy Hanna. W okresie wskazanym we wniosku dokonano zakupu jednej sztuki ozonatora Ozox 206 za kwotę 419,00 zł
Odpowiedź na pytanie 4
Pracownik na stanowisku robotnik gospodarczy to osoba realizująca zadania i kompetencje w najbliższym obszarze