27. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej dezynfekcji pomieszczeń użytku publicznego

 

Wniosek

Wnoszę o udostępnienie informacji publicznej w zakresie:

  1. Czy Gmina/Miasto stosuje/stosowała w pomieszczeniach urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń użytku publicznego, usuwania wirusów, etc.,
  2. Czy Gmina w ciągu ostatnich 2 lat dokonywała zakupu urządzeń do dekontaminacji pomieszczeń?
  3. Jeśli odpowiedź jest twierdząca – wnoszę o wyszczególnienie rodzaju tych urządzeń oraz wydatkowanych środków publicznych na zakup tego typu urządzeń,
  4. Wnoszę o podanie danych kontaktowych Urzędnika, który w zakresie powierzonych mu zadań i wykonywanych kompetencji nadzoruje sprawy związane z zadaniami dotyczącymi tego obszaru wypełniania zadań publicznych (imię i nazwisko, adres do korespondencji e-mail, tel. i stanowisko służbowe Urzędnika). Jeśli nie ma takiego wytypowanego pracownika – wnoszę o podanie danych Urzędnika, który w ramach wykonywania powierzonych mu obowiązków realizuje zadania i kompetencje w obszarze najbliższym do zasygnalizowanego.

Odpowiedź na pytania 1-3

Informuję, że urządzenia, o których mowa we wniosku były/są stosowane w Urzędzie Gminy Hanna. W okresie wskazanym we wniosku dokonano zakupu jednej sztuki ozonatora Ozox 206 za kwotę  419,00 zł

Odpowiedź na pytanie 4

Pracownik na stanowisku robotnik gospodarczy to osoba realizująca zadania i kompetencje w najbliższym obszarze

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 06, grudzień 2022 06:57 Marek Baj
Artykuł został zmieniony. wtorek, 06, grudzień 2022 06:57 Marek Baj